הדגישו את השירותים
ציינו את שירותי העסק כך שהלקוחות יוכלו לראות מיד במה העסק מתמחה. אפשר גם להציג תמונות של הצוות שלכם או תמונות של שירותים או עבודות שסיפקתם בעבר.
הצגת ניסיון מוכח עוזרת להתבלט
ציינו כמה שנות ניסיון יש לכם בתחום כדי למשוך את תשומת ליבם של הלקוחות כשהם מחפשים שירותים שאתם מציעים ב-Google.
תנו הצעות מחיר במהירות
קבלו בקשות להצעת מחיר והשיבו להן, כדי שלקוחות שמשווים בין שירותים יוכלו לקבל מכם את המידע הדרוש להם מהר יותר.
מידע נוסףתזמון פשוט
אפשרו ללקוחות להזמין שירותים פנים-אל-פנים או שירותי אונליין ישירות מהדף העסקי.
תשובות לשאלות שלכם
לעסק שלי אין חנות פיזית או משרד לקבלת קהל. אפשר בכל זאת להשתמש בפרופיל עסק ב-Google?
כן, אתם יכולים לפתוח פרופיל עסק ב-Google גם אם אין לעסק שלכם כתובת פיזית, בתנאי שאתם פוגשים את הלקוחות פנים-אל-פנים. גם בעלי עסק היברידי יכולים לפתוח פרופיל עסק ב-Google, כלומר אם אתם משרתים לקוחות בכתובת העסק וגם מגיעים אליהם או מציעים שירות משלוחים. אתם יכולים לפתוח פרופיל עסק ב-Google גם אם יש לכם עסק שנותן שירות באזור מוגדר (SAB), כלומר אם אתם מגיעים אל הלקוחות או מציעים להם משלוחים, אבל לא משרתים את הלקוחות בכתובת העסק. לדוגמה: שרברבים או שירותי ניקיון.
איך נותן שירות באזור מוגדר יכול לאמת את הבעלות על העסק כדי לנהל את פרופיל העסק ב-Google?יש לי חנות פיזית אבל העסק שלי מציע גם שירותים אונליין. איך אפשר להציג את המידע הזה בפרופיל?
בעזרת מאפיינים בדף העסקי ב-Google, ניתן להראות שהעסק מציע גם שירות פנים-אל-פנים וגם שירות אונליין.
מידע נוסף על הצגת שירותי אונליין של העסקאפשר להגיב לביקורות של לקוחות בפרופיל העסק ב-Google?
כן, אפשר להגיב לביקורות, צריך רק להתחבר קודם לחשבון. כל תגובה לביקורת מופיעה עם התווית "תגובה מהבעלים" מתחת לביקורת המקורית של הלקוח בחיפוש Google ובמפות Google.
למידע נוסף על תגובה לביקורות