הציגו תמונות של המוצרים שלכם
הציגו תמונות של המוצרים החדשים ושל החנות כדי למשוך את תשומת הלב של לקוחות שמוצאים את הדף העסקי שלכם.
הציעו דרכי קנייה נוספות
ציינו אם העסק מציע אפשרויות כגון איסוף מדלת העסק או משלוחים.
צרו קשרים עם הלקוחות
הוסיפו פוסטים על הנחות, מוצרים חדשים, אירועים קרובים ועוד, כדי לתת קבלת פנים חמה לאנשים שמוצאים את העסק באינטרנט – כך תלהיבו את הקונים ותעודדו אותם לבחור בעסק שלכם על-פני עסקים אחרים. בנוסף, תוכלו לספק לאנשים דרך ליצור איתכם קשר באמצעות הודעות ישירות וביקורות.
תשובות לשאלות שלכם
אפשר להגדיר בפרופיל העסק ב-Google שעות לשירותים ספציפיים?
כן. אם העסק מציע שירותים ספציפיים בשעות שונות (למשל, שעות פתיחה לאוכלוסיות בסיכון או משלוחים ואיסוף עצמי), אפשר להגדיר 'שעות פתיחה נוספות' במקום 'שעות פתיחה מיוחדות'.
איך מגדירים שעות פתיחה נוספות?איך מוסיפים ועורכים מאפיינים של העסק כדי להציג את השירותים שהוא מציע, כגון משלוחים או איסוף?
בעזרת מאפיינים ניתן להציג ללקוחות את שירותי העסק, כמו "אכילה במקום" או "איסוף מדלת העסק". ניתן גם לציין אילו אמצעי בטיחות יש בעסק, כמו "חובת עטיית מסכה", "בדיקות חום לאנשי הצוות" או "חיטוי משטחים בין שימוש לשימוש". למדו איך להוסיף או לערוך את מאפייני העסק.
מידע נוסף על עריכת מאפיינים