הדגישו מידע חיוני
ספקו ללקוחות מידע על השירותים שהעסק מציע, כמו אכילה במקום, טייק אוויי או משלוח. ציינו גם אמצעים שננקטים בעסק לשמירה על הבריאות ועל הבטיחות.
הציגו לראווה את המנות הכי טובות ואת התפריט
הוסיפו תמונות של התפריט ושל המנות הטובות ביותר, כדי לעזור ללקוחות להבין איזה אוכל אתם מגישים. בנוסף, פרסמו מבצעים מיוחדים או דילים כדי למשוך לקוחות.
תשובות לשאלות שלכם
איך מוסיפים ועורכים מאפיינים של העסק כדי להציג את השירותים שהוא מציע, כגון משלוחים או איסוף?
בעזרת מאפיינים ניתן להציג ללקוחות את שירותי העסק, כמו "אכילה במקום" או "איסוף מדלת העסק". ניתן גם לציין אילו אמצעי בטיחות יש בעסק, כמו "חובת עטיית מסכה", "בדיקות חום לאנשי הצוות" או "חיטוי משטחים בין שימוש לשימוש". למדו איך להוסיף או לערוך את מאפייני העסק.
מידע נוסף על עריכת מאפייניםאיך מעדכנים את התפריט?
אם המנות שלכם השתנו או שיש לכם הצעות או דילים מיוחדים, כדאי מאוד שתעדכנו את התפריט שלכם בפרופיל העסק כדי למשוך לקוחות. כדי לעדכן את התפריט, צריך להיכנס לפרופיל העסק ב-Google. בתפריט מצד ימין, לוחצים על 'מידע' > 'תפריט', ועורכים או מוסיפים פריטים.
למידע נוסף על עדכון התפריט